Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20130205

girl story part 4

Hai and Assalamualaikum 


*tegakkan muke straight pada gambar
semalam try buat kek batik 
mase nak buat tu bace bismillah banyak2
Ya Allah mudah mudahan menjadi 
buku resepi memang sentiasa di sebelah
*wajib bagi aku
muke , baju , tangan tersangat lh comot 
* first time weh , haha
sorry ni gambar aku google saje
gambar sebetul tak berape jadi
*nak cari publisiti kononnye
at least kek aku ade rase
itu dah memadai
Mak aku yang lebih2 rase kot
hahaha

p/s : kepada calon calon suami semua saya ni baru je nak belajar buat kek . sesiapa yang merungut mohon tarik dari 

Tolong bagi Hamster saya makan .