Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20130502

Tepuk dada tanya selera

Assalamualaikum !


Morning judges and gentlemen sekalian !
thanked to Allah s.w.t sebab diberikan peluang untuk bernafas di muka bumi ini menghirup udare segar lagi menyegarkan . ( bayangkanlah  segar macam minum Tropicana Juice . Ohh my Fav ! ) Hahaha . So le's start story bout my routine sepanjang dah 5 bulan dekat rumah ni , rasenye berat badan tak turun turun lgi . dan cousins2 semua cakap " hang ni dok rumah makin bulatt " . well , nanti masuk U kurus lahh balikk . (maybe time tu struggle buat assigment , basuh baju by hands setiap hari , jogging dengan kawan kawan , makan biskut or maggi sbb nak save budget plus berat kaki nak turun cafeee and so onnn .  *hah ! Terujenyeee

Since kat rumah ni adelah jugak exercise and aku ni ngelat bile time jogging dengan my lil bro , Azim . Baru 2 round aku dah cakap 5 round . Tengok Kejahatan aku disitu ! Kahkah * ketawe jahat . Tak kesahlah brape round asal peluh dekat badan aku ni boleh cecah satu baldi . Hehehe teruk sangat tu . Boleh siram pokok Bunga Mak . Tak payah guna air paip . Jimat air walaweyhhh . Gerenti esok dah tumbuh bunga . HikHik .

Kadang2 bile malas nak jogging aku menari . Sat ! Nadia Boleh menari ?  Hentam kromo je aku ni . Menari selagi boleh . suke hati korang lh nak buat gaye ape , menari ape . asal keluar peluh and lepastu mandi . Awww rase segar gittuu . Bak kate orang endon , " senam ayo bersatu " . Hahaha baru search kat Youtube tadi . Menari Gangnam stayle pun boleh . Haha tapi lawak kot bile aku ingat balik time menari gangnam . Rasenye kalau letak cermia kat depan aku boleh pecah berkecai . Aku menari tak ikut step sbb terlalu laju . Ahh pening bagi aku . And last try to solve , buat gaye sendiri jelahhh . Hahaha
Okaylah badan dah berbau tanda suruh mandi . kehkeh sebelum tu kite *Gwiyomi dulu :P




 Try at Home !



Tolong bagi Hamster saya makan .