Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20130429

Bla Bla Bla

Assalamualaikum and Hai and Bonjour !
Last update bulan 3 and now dah bulan 4 
dah nak masuk bulan 5 
sungguh ku tak perasan 
sekejap je mase berlalu . pejam celik pejam celik
Pegi depan cermin tngok atas bawah 
* Badan bentuk angka 8 .!!
Arghh meroyan sorang2 ! sudah2 nanti drama aku dah start
siapa nak direct filem ni . Arghhh merepekk lagi !! 
before ni ape ape story dekat twitter fb jee 
sampai monyet mati aku pun cerita dekat Twitter
kesian blogg takde entry baru . 
cerita pasal bulan 5 banyak tarikh penting yang perlu aku ingat 
Wajib Ingattt !
especially mother's day kalau tak silap 13 mei 
*dah dah jangan silap tarikh lagi kalau taknak Mak merajuk .
Nak kasik ape erkk . Hati berbisik "Tengok budget Nadia Tengok Budget " 
Last year aku bagi Card especially tauuu from me 
bersusah payah cari gam ' Nak nampak eligent lahh ken '
tampal pelekat sane sini 
Last last tangan terlekat sendiri . Keh !
16 mei Hari Guru ! 
Macam seganlahh pulak nak  datang sekolahh .
nanti semua tak kenal sbb muke aku makin comel . Hehehe
*Post sekejap !
Teringat mase sekolah rendah dulu , akulah yang paling banyak bagi hadiah dekat cikgu2
sampai plastik beg terkoyak dan aku tak kuasa nak mengangkatnyee
Ni semua plan Mak lah ni ,
dia cakap ni tahun last dekat sekolah 
bagilah penghargaan sikitt . 
Okaylahhh saya ikut .
And sampai dekt sekolah menengah  rase mcm malas je nak beli banyak banyak
kasik guru class je cukup . *sangatlah kedekut aku ni
Eh kalau sekadar salam dan ucapan ape salahnyee ken
Hadiah tak penting mane pun
asal kite ikhlass dan buat mereka bangga dengan kite . *Prof Nadia
6 mei Ipg keluar ! Upu entah bile . 
kalau dulu sebelum spm stress ni lepas spm lagi stress
stress nak menghala tuju selepas spm * skema nye ayat
k taktau nak apply mane 
Mak kate itu Ayah kate ini
kejap lagi Miaww2 kate takyah pergi . *jage kitaorang .
Hmm kalau boleh 



Tolong bagi Hamster saya makan .