Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110708

pagi tadi bangun late pukul 600 am sbb teman ibu buat kerja . selalu after bangun aku mesti iron baju dulu before mandi . disebabkan aku lewat setengah jam , aku mandi dulu baru iron baju . hon kereta ayah memekak kat luar sana sbb nak gerak awal . sampai sch , melepaskan rindu dekat asma sbb 3 hari dye absent . waktu bm tadi , Acap baca syair bapak sedap ohh , cume yang slengnye pada huruf R . haha . Adam pandai cover huruf R dengn bace nada slow so , org laen tak dapat cam lh . hari ni , satu hari Born tak cakap dengan aku sbb dye merajuk dengan aku ,,, hekk ! geli gila bila tengok lelaki nak merajuk merajuk pulak -;- . esok luse kau okaylh tu .

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .