Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111016

Assalamualaikum and ciao :)

Hai peeps .

As entry for this story , korang lupe ken aku tuan punye blogg ni . Korang lupe ken aku yang susah payah google sana sini sbb nak cari templete for my bloggie . Okay , semua salah aku sbb dah lama tak share story dekat korang . Bukan sbb aku Hipokrit sangat biarkan blogg aku ni dengan story lama , sampai korang pun nak muntah bila membacanye ken ? Banyak bende yang aku kena buat buat mase ni sampai otak aku jadi desperate nak belajar pun susah nak masuk . Syukur aku ade kawan kawan yang banyak bagi supporttt ... Mmmuahhh .... Tak nak melebih sangat nanti korang cakap aku gatal lah apelah . Aku agak tertekan dengan examnya , handphonenya yang banyak no strangers masuk . Kalau setakat sekali or dua kali tu kira lampu hijaulah . Ni dah berkali kali kot no strangers masuk . Membazir credit 10 sen aku nak replynye . * Sorry aku tak gune Youthclub .

Rase bosan kot dengan Facebook tu . Banyak pengaruh minda yang buat kita tak sedar . * NI YANG PARENTS AKU SELALU CAKAP . Kadang kadang sampai 2 jam gila babi ngadap fb . Eh tu dulu , sekarang dah tak dah since Abah malas nak betulkan computer yang dah meletup . Banyak kenangan kot aku dengan computer tu . Hurmm . So sekarang bila nak cari bahan guna Lappy but Lappy sekarang dah tak boleh aku ganyah macam computer dulu . Abah dah hadkan masa untuk setiap anak . Abah selalu cakap jaga Lappy ni baik baik jangan sampai kasik Virus masuk .

Nak cerita pasal minggu pertama exam memang aku cuak giler . Hope results Thumbs up . Bukan nak membangga diri cuma nak bajet sikit sbb ada sorang cikgu cakap aku rajin sbb tolong kutipkan sampah . Seriously , hati dah berbunga tinggal tunggu masa nak kembang . Gembira tak terkire weh gua , sampai semua orang iri hati . Kali ni dah seminngu kot tak message Bapak Katak . Yelah , hp kena rampas dengan warden mane tak nye . Lagipun dah nak SPM ken , so better kot hp dia kena rampas :P

Dinner semalam , Abah cakap dia teringin nak beli Vespa yang remaja zaman sekarang gila pakai tu . Konon nak market lah Abah . Mak mula buat reaksi geli sbb gaye tahun 60 an . Abah tak amik peduli dengan Mak dalam planning nak beli colour ape . Anak sulung merajuk tak dapat scooter . Tak boleh bayang Abah naik vespa keliling village dengan helmet comellow . Abah ni dah mimpi ape , tibe tibe nak beli vespa . Amir tak de reaksi langsung bila aku cakap ayah nak beli vespa . Ha , cerita pasal vespa , bukan minat aku dengan benda alah ni . Satu donat untuk korang sbb sanggup rabunkan mata baca story ni . kbaii

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .