Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111205

Acid and Bases




Assalamualaikum and Ciao

Semalam Azim pergi Khatam Al Quran dekat JB . Mak aku cakap bila dia tak de dekat rumah semua macam mati kutu bila dia ade dekat rumah semuanya nak riuh . Mane tak nye ken , satu hari tu if kitaorang tak gaduh memang tak sah sbb masing masing berebut nak tukar channel TV . Even ade tv 1 lagi dekat dapur tu tapi kitaorang memang heart astro . Anak anak En. Yahya memang banyak songeh , memang setiap hari kitaorang tersengeh sengeh . Hehehe . Sengeh sengeh kitaorang pun gigi kitaorang cantek , putih tak macam gigi korang tu * ajdkbcg .... Okay , tak payah kisah sangat dengan ayat aku tuh .

Malam tu Mak ajak aku jemput Azim . Aku ni dahlah penakut , apelagi jom ikut !! Korang jangan gelak bila aku cakap aku keluar rumah just pakai Pyjamas dengan Shawl . Mak rase pelik , dalam hati dia dah kate aku macam badut sarkas lah tu -.- Otw , masuk kereta , tiba tiba kaki terpelecok . Mane tak nye ken , pakai high heels . Hahaha . Fesyen tetap Fesyen doh !! Sampai dekat sch agama , mulalah cari adik aku ni . Sorry okay , aku tak ken keluar dari kereta ni dengan baju badut aku -.- Mak suruh aku jaga kereta , tangan mula menggatal nak pegang gear , Mak mula buat mata sight by sight  . Memang untunglah ken pergi guna beg besar , balik pun dapat hadia besar . Tidurlah dia sambil pegang hadiah RM80 tu -.-

Petang tu , Abah suruh keluarkan katil aku . Gaye punye macam nak halau dari rumah , Abah buat surprise hadiahkan katil baru. Abah cakap katil kakak hantar dekat rumah lagi satu -.- Okay , Aku rindu kau katill !! Sorry sbb selama ni aku dah tendang tendang kau , pijak pijak kau time aku tidur even kau tak pernah sekali pun merungut . Aku tau kau tak de mulut nak marah aku , tapi dekat akhirat nanti mesti kau boleh cakap . Enjin dalam perut dah start , apelagi Santaplahh !! Chiaow .

Tolong bagi Hamster saya makan .