Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111201

Assalamualaikum and Ciao

Malam semalam Asma ajak aku pergi tuisyen physics dekat rumah Cikgu Zarina . Okay , demi kau 9A+ ! Aku sanggup gadaikan pagi aku semata mata nak bangun awal . Aku selalu pikir positif , pikir masa depan aku nak belajar dekat Oversea and aku rase aku boleh buat ! Kau tak payah nak hasut aku malas buka buku lah Setan ! Aku tau seluruh keturunan kau termasuk Mak , Bapak , Atok , Nenek Jin semua rancang nak hasut aku ken ? Puihh ! Jangan harap ! Jangan mimpilah sbb Tuhan selalu bersama dengan aku . Aku kuatkan semangat aku nak belajar , Tebus balik results End Year Exam aku yang lepas tu . Bile aku tak boleh jawab soalan add math , aku rase nak nangis , nak hentak je kepala ni dekat pintu tapi aku tetap cari cikgu add math sampai ke lubang cacing .

Amboii , Taulah hang semua dah habes SPM . Bukan main banyak lagi status korang keluar dekat New Feeds tu . Hmm , aku pulak yang takut , kecut , sampai rase tak nak tido malam .* Eleh , konon je tu drama ~~ Bile aku tengok status diorang semua bukan main senyum lebar lagi selebar lebar mulut nak terkoyak pun ade , Yang paling advanture lagi sampai rase ade yang nak kawin . Bestlah ken Si Fahmi tu dah Merdeka sampai dekat Facebook pun nak nganjing aku -.- . Tak pe , aku sabar .

Now . December is coming . Goodbye November, Goodbye tu Mr April . Yeahh !! Bulan April yang sangat menyedihkan , menghampakan , melukakan and blablablabla . Bile teringat bulan April , aku rase macam nak meroyan ! Okay , Cukup ! Lepas April Mei . 2905 . Aku ingat tarikh ni sampai bila bila even aku dah tak kenal kau , and kau pun  dah tak kenal aku . Kita sama sama hidup sebagai strangers tak mengenali antara satu sama lain -.-

Pagi tadi aku duduk sopan dekat atas kerusi . Eh , rase  menyampah pulak ken bila tengok meja tu lama lama . Aku tengok khaliq dia pun tengok aku . Aku pun rase malu , Ehww Gedik ! Actually dah lama dah tak nampak dia since move sch . Sumpah ! Dia lebih tinggi daripada aku -.-  Aku tak heran sangatlah ken , nanti aku suruh Mak beli Calcium banyak banyak . Aku menggedik dengan Asma mintak lagu , dia rase geli , rase macam nak jelir lidah je sbb aku buat perangai . Tak pe , Aku sayang kau Semahh !! Hehehe . Okay , aku ngaku , aku tak reti gune henset touch . Oh , Jangan gelak ! Korang gelak dalam tandas . Bagi aku , ia menyusahkan kalau calar susah jugak ken . Haishh ! Dugaan , Dugaan :O . Chiaow .

Tolong bagi Hamster saya makan .